Zespół Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia
Do zadań Zespołu Ewidencji Rozliczeń i Zaopatrzenia należy:
1) wykonywanie zadań z zakresu gospodarki finansowej w ramach określonych przez dysponenta środków budżetu państwa;
2) obsługa finansowa w ramach akredytywy, wydatków celowych, dochodów oraz sporządzanie dokumentacji stanowiącej podstawę wypłaty świadczeń , dodatkowych należności pieniężnych dla funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych Komendy;
3) opracowywanie dokumentów pod względem merytorycznym oraz formalno-rachunkowych za dostarczone media i inne usługi na potrzeby Komendy;
4) prowadzenie gospodarki mieszkaniowej oraz bieżącej eksploatacji, konserwacjii remontów obiektów, środków transportu i wyposażenia technicznego, a także realizowanie zadań w zakresie spraw socjalnych;
5) zapewnienie niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego na potrzeby Komendy oraz jednostek Policji nadzorowanych przez Komendanta Powiatowego Policji;
6) współpraca z samorządami lokalnym w zakresie darowizn rzeczowych i finansowych oraz sporządzanie dokumentacji z tym związanej;
7) koordynowanie i realizacja postępowań w sprawach szkód w majątku Policji;